Logotyp Upphandling Södertörn

Vi upphandlar för Haninge och Nynäshamns kommuner
och Haninges fastighetsbolag Tornberget

Haninge kommun
Nynäshamn kommun

Frågor och svar - Samordnad varudistribution


  • Vilka leverantörer levereras sitt gods med samordnad varudistribution?
    Avtal och leverantörer som just nu levererar sitt gods via samdist kan du se här Word, 104.8 kB.
  • Min leverans är sen. När får jag mina varor?
    Kontakta Widrikssons åkeri på telefonnummer 08-588 929 05 eller sodertorn@widrik.se
  • Jag har fått en annan enhets varor. Vad ska jag göra?
    Kontakta Widrikssons åkeri på telefonnummer 08-588 929 05 eller sodertorn@widrik.se
  • Vem ska jag vända mig till om del av leveransen saknas?
    Kontakta i första hand Widrikssons åkeri på telefonnummer 08-588 929 05 05 eller sodertorn@widrik.se för att se om varan finns kvar hos dem. I andra hand kontakta varuleverantören. Ha gärna följesedelsnumret till hands

  • Hur anmäler jag fel på vara/fel produkt/saknad produkt i kolli?
    Vid fel på själva produkten, exempelvis matvaror som passerat datum för bäst före eller att du har fått fel produkt utifrån beställningen, kontakta respektive varuleverantör
  • Speditören har inte hämtat sina lastburar. Vem ska jag meddela detta?
    Kontakta Widrikssons åkeri på telefonnummer 08-588 929 05 eller sodertorn@widrik.se
  • Jag har inte fått den hjälp som behövs för att lösa min situation hos varken Widriksson eller någon av varuleverantörerna. Vad ska jag göra?
    Kontakta samordnad varudistribution (Inköpsstöd), kontaktuppgifter och öppettider hittar du här
  • Jag har ett kostnadskrav gentemot en varuleverantör. Hur ska jag göra? Kontakta samordnad varudistribution (Inköpsstöd), kontaktuppgifter och öppettider hittar du här


Tipsa någon om den här sidan:

Senast uppdaterad