Arkiv
Informationsträff för nya avtalet för tolktjänster hålls för Haninge och Nynäshamns kommuner den 1 november i Haninge. Här hittar du information om hur du anmäler dig!
Upphandling Södertörn har tillsammans med Haninge, Nynäshamn och Botkyrka kommuner upphandlat nya avtal för tolkförmedlingstjänster för plats- och telefontolkning.
Ramavtalet omfattar förmedling av plats- och distanstolkar och startar den 1 november 2018 till och med 31 oktober 2020.
I samband med detta håller Upphandling Södertörn en informationsträff för samtliga tolkanvändare och tolkbeställare i Haninge och Nynäshamns kommun.
Representanter från Upphandling Södertörn kommer att hålla en genomgång av avtalet.
Representanter från HERO TOLK AB kommer bland annat berätta om deras bokningssystem samt registrering av kund. Rekommendationen är att varje enhet får ett eget kundnummer.
Tid och plats för mötet:
Datum: 23 oktober 2018
Tid: 15:00 – 17:00
Plats: Haninge kommun hus, Rudsjöterrassen 2
Lokal: Åsikten
Anmäl ditt deltagande till Zara här
Ta gärna med följande kontaktinformation till mötet:
Namn
E-postadress
Telefonnummer
Kommun
Förvaltning
Enhet/avdelning
Fakturareferensnummer/kostnadsställe
Adress (till verksamheten)
Frågor och mer information kring avtalet:
Fredrik Yderhag
Upphandlare
Affärsområdena Kommunikation samt Varuförsörjning
Ansvarar för affärsområdet Kommunikation samt bl.a. en del av varuavtalen kopplade till den samordnade varudistributionen.
Senast uppdaterad
Upphandling Södertörn
Kontakt:
upphandling@haninge.se
08-606 92 05