Vi upphandlar för Haninge och Nynäshamns kommuner
och Haninges fastighetsbolag Tornberget

För inköpare

Under våren 2016 infördes en ny inköpsorganisation och ett nytt inköpssystem i Haninge och Nynäshamns kommuner. Detta innebär att kommunernas inköp i allt högre utsträckning genomförs av godkända inköpare. Det innebär att om du i din verksamhet behöver göra ett inköp, så ska du i första hand vända dig till din inköpare. All information om inköpsorganisation och inköpssystem hittar du i Inköpshandboken.

Söker du information om vilka avtal som kommunerna har eller andra frågor kring hur upphandling finns länkar nedan.

Upphandling Länk till inköpshandboken Länk till information om avtal Länk till information om upphandling

Senast uppdaterad 2018-05-30

Upphandling Södertörn

Vi ansvarar för all upphandling i Haninge & Nynäshamn kommun

Kontakt:

upphandling@haninge.se
08-606 92 05

Besöksadress:

Rudsjöterassen 2
136 81 Haninge

Om Södertörns Upphandlingsnämnd

Kontakt:

upphandling@haninge.se
08-606 92 05

Besöksadress:

Rudsjöterassen 2
136 81 Haninge

Om Södertörns Upphandlingsnämnd