Logotyp Upphandling Södertörn

Vi upphandlar för Haninge och Nynäshamns kommuner
och Haninges fastighetsbolag Tornberget

Haninge kommun
Nynäshamn kommun

Support

Kontaktuppgifter för support om upphandling, avtal och inköp

Ni kan antingen ringa till supporten på telefonnummer och tider enligt nedan eller skicka e-post.

E-post

Frågor om pågående upphandlingar och gällande avtal eller frågor avseende omfattningen av gällande avtal, skickas till:

Haninge upphandling@haninge.se
Nynäshamn upphandling@nynashamn.se

Frågor avseende beställning och leverans skickas till:

inkop@haninge.se (beställning)
samdist@haninge.se (leverans)

Frågor avseende fakturor och betalningar av fakturor i Haninge skickas till:

inkop@haninge.se

Frågor avseende fakturor och betalningar av fakturor i Nynäshamn skickas till:

inkop@nynashamn.se

Telefon

Haninge 08-606 92 05
Nynäshamn 08-520 682 60

Använd följande knappval:

Tryck 1 för Upphandling-Avtal
Tryck 2 för Beställningsfrågor
Tryck 3 för Leverantörsfrågor (Haninge kommun)
Tryck 4 för Fakturor-Betalningar (Haninge kommun)

Öppettider

Måndag

09.00-11.00, 13.00-15.00

Tisdag

09.00-11.00

Onsdag

09.00-11.00, 13.00-15.00

Torsdag

09.00-11.00

Fredag

09.00-11.00

För att göra det lättare för dig och för oss, förbered dig gärna med att ha uppgifter till hands:

  • Namn, kontaktperson
  • Telefonnummer
  • Enhet
  • Kommun
  • Vad ärendet gäller

Vid ärenden som berör t ex saknat gods eller felleverans kan följande uppgifter vara bra att ha till hands:

  • Vilken leverantör
  • Ev. följesedelsnummer
  • Ev artikelnummer på saknade varor
  • Meddela gärna om ni har kontaktat varuleverantör alternativt Widrikssons
  • Har ni fått faktura på saknat gods? Leta gärna fram fakturanummer och belopp

Tipsa någon om den här sidan:

Senast uppdaterad