Upphandling Södertörn står bakom den här webbplatsen. Vi vill att så många som möjligt ska kunna använda webbplatsen. På den här sidan beskriver vi hur upphandlingsodertorn.se uppfyller lagen om tillgänglighet till digital offentlig service och de tillgänglighetsproblem vi känner till. Vi beskriver också hur du kan rapportera brister till oss, så att vi kan åtgärda dem.
Vi är medvetna om att delar av webbplatsen inte är helt tillgängliga. Vi arbetar med att åtgärda de tillgänglighetsproblem som är kända för oss. Standarden ska minst uppnå WCAG 2.1 nivå AA.
Kontakta oss om du:
Du kan kontakta oss via e-post eller telefon.
E-post: upphandling@haninge.se eller upphandling@nynashamn.se
Telefon: 08-606 92 05
Myndigheten för digital förvaltning har ansvaret för tillsyn för lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina synpunkter kan du kontakta Myndigheten för digital förvaltning och påtala det.
Den här webbplatsen är delvis förenlig med lagen om tillgänglighet till digital offentlig service, på grund av de brister som beskrivs nedan.
Vi har påbörjat ett systematiskt arbete för att tillgänglighetsanpassa alla delar av upphandlingsodertorn.se som omfattas av lagkraven. Vår ambition är att ha åtgärdat alla kända tillgänglighetsproblem senast den 31 december 2020.
Vi har gjort en självskattning (intern testning) av upphandlingsodertorn.se.
Senaste bedömningen gjordes den 9 oktober 2020.
Den här redogörelsen uppdaterades senast den 9 oktober 2020.
Senast uppdaterad
Upphandling Södertörn
Kontakt:
upphandling@haninge.se
08-606 92 05